fbpx
28 Mar 2024 - Thu - 22:42 pm
全方位生活雜誌 為忙碌的香港人注入輕鬆點,寫意點的生活動力 搜羅各區最好食最好玩的地區情報

鹽鹵豆腐 氣炸食譜 1招令豆腐入味脆卜卜

鹽鹵豆腐 脆卜卜係食潮洲打冷時的必點菜式,炸得香口真係食唔停口,配上蒜味香醋汁就可減輕熱氣及罪惡感,其實 鹽鹵豆腐 在家煮也不難,若用氣炸鍋就更加易,醃好氣炸8分鐘就有脆卜卜鹽鹵豆腐食!作為派對小食也不錯!家有氣炸鍋不妨試一試依個豆腐食譜!
豆腐食譜

鹽鹵豆腐 脆卜卜係食潮洲打冷時的必點菜式,炸得香口真係食唔停口,配上蒜味香醋汁就可減輕熱氣及罪惡感,其實 鹽鹵豆腐 在家煮也不難,若用氣炸鍋就更加易,醃好氣炸8分鐘就有脆卜卜鹽鹵豆腐食!作為派對小食也不錯!家有氣炸鍋不妨試一試依個豆腐食譜!

氣炸 鹽鹵豆腐 食譜
氣炸鹽鹵豆腐食譜

鹽鹵豆腐 材料:

板豆腐 200克

鹽 100克

麵粉 100克

雞 2隻

麵包糠 100克

蒜味香醋材料:

蒜蓉 10g

白醋 2.5茶匙

糖 1茶匙

氣炸 鹽鹵豆腐 材料
氣炸鹽鹵豆腐材料

鹽鹵豆腐 做法:

1. 把鹽放進500毫升水攪拌。

2. 豆腐切件再放入鹽水中醃一小時,抺乾備用。

3. 豆腐上麵粉、蛋液和麵包糠。 

4. 放進氣炸鍋180度氣炸8分鐘。

鹽鹵豆腐小貼士:

Chef Zac提醒,要令豆腐入味,鹽水要濃,要用上差不多一比一分量,再放入雪櫃約一小時,印乾豆腐才上粉。

另外,新手使用氣炸鍋可以注意溫度同埋時間嘅控制。例如做港式燒肉,如果用太高溫,可能外面燶晒但入面未熟,所以要俾啲耐性,先用較低溫度令入面熟咗,先用高溫去焗脆外皮,咁就又好味又健康喇!

曾是外遊領隊的Zac,因為帶團到不同地方而嘗試到不同國家口味菜式,06年決心離開旅遊業,加入飲食業,由低做起。14年間,Zac曾在有名的美式和日式餐廳學師,最終發現自己對Asado燒烤烹調方式最感興趣,故近年專注製作南美Fusion菜式,尤其阿根廷的牛肉菜式,更是Chef Zac的拿手之作。

INGREDIENTS

Tofu 200g

Salt 100g

Flour 100g

Egg 2

Bread Crumbs 100g

SAUCE

Minced Garlic 10g

White Vinegar 2.5 tsp

Sugar 1 tsp

HOW TO COOK

1. Add the salt into 500ml water and stir well.

2. Cut the tofu and marinate it in the salt water for 1 hour.

3. Absorb water and dip with flour, egg wash and bread crumbs.

4. Put it into the air-fryer cook for 8 minutes at 180°C.

氣炸鹽鹵豆腐

CHEF ZAC’S TIPS

To make the tofu taste delicious, you need to use water and salt for almost 1:1, then put it in the refrigerator for about an hour before the dried tofu is powdered.

更多大廚食譜,盡在ECday!

評論